Chłodnica klimy w Renault, zwłaszcza w Clio 3, to częsty problem, lubi korodować od soli i wilgoci. Jak już cieknie, to wymiana jest jedynym sensownym rozwiązaniem, bo naprawiać się tego nie opłaca.
Co robimy:
- Spuszczamy czynnik chłodniczy: Bez tego ani rusz, no i robimy to zgodnie ze sztuką, żeby nie truć środowiska.
- Demontujemy stary skraplacz (chłodnicę klimy): Trzeba uważać, żeby nie uszkodzić innych elementów, zwłaszcza wentylatorów i przewodów. W Clio 3 bywa ciasno.
- Sprawdzamy stan osuszacza: Często po rozszczelnieniu układu warto go wymienić, bo mógł się zawilgocić. To mały koszt, a przedłuża żywotność całego układu.
- Montujemy nowy skraplacz: Używamy tylko markowych części, żeby za chwilę nie robić tego samego. Nissens, Valeo, NRF to pewniaki.
- Olej do klimy: Dodajemy odpowiednią ilość oleju do układu klimatyzacji, to smaruje sprężarkę.
- Napełniamy układ czynnikiem: Używamy odpowiedniego czynnika (R134a dla Clio 3).
- Sprawdzamy szczelność: Pod ciśnieniem azotem, a potem jeszcze testujemy klimę na działanie.
Dlaczego warto to zrobić u nas?
- Mamy doświadczenie: Robimy klimy w Renault od lat, wiemy, gdzie szukać problemów i jak je rozwiązywać.
- Używamy dobrych części: Nie oszczędzamy na jakości, bo zależy nam na Twojej satysfakcji.
- Dajemy gwarancję: Na naszą pracę i na części.
- Mamy dobrą cenę: Konkurencyjną, ale bez kompromisów w jakości.
Inne Renault:
W Megane II i III też często lecą chłodnice klimy, podobnie jak w Scenicu. Przyczyny te same – korozja. Procedura wymiany podobna jak w Clio 3, ale dostęp bywa trochę inny.
W Lagunie II i Espace IV problemem dodatkowo bywają przewody klimatyzacji, które lubią się przecierać. Warto je sprawdzić przy okazji wymiany chłodnicy.
Zadzwoń, umów się na wizytę, a my zajmiemy się Twoją klimą.
Dlaczego warto skorzystać z usług TAK?

rodzajów prac

miesięcy gwarancji

lat średniego doświadczenia mechanika

samochodów gotowych tego samego dnia

wszystkich części dostarczanych w ciągu godziny
Usługi
Napisz do nas!
A nasi specjaliści Ci pomogą.