BMW
Dobra, słuchaj no, jak masz BMW, to wiesz, że to nie jest zwykłe auto. Tu nie wystarczy wlać byle czego i liczyć, że pojedzie. Robimy tu wszystko, od wymiany oleju po grubsze akcje z silnikiem.
Silnik to podstawa
W BMW to serce sprawy. Jak słyszysz jakieś stuki, pukanie, albo silnik nierówno pracuje, nie czekaj. Od razu przyjeżdżaj. W BMW E46 często siadają uszczelniacze zaworowe, olej zaczyna brać jak smok, a dym z wydechu to wstyd. W nowszych modelach, jak F30 z silnikiem N20, lubią pękać tłoki – to już jest poważna robota z rozbieraniem silnika i dokładną diagnozą. Robimy remonty kapitalne, wymieniamy rozrządy, uszczelniamy, sprawdzamy wtryski, turbiny – wszystko, co się da. Często ludzie przyjeżdżają z myślą o „małym serwisie”, a okazuje się, że trzeba głębiej poszperać.
Zawieszenie
Zawieszenie to kolejny ważny punkt. BMW ma dawać frajdę z jazdy, a jak zawieszenie jest wybite, to żadna przyjemność. Wahacze, amortyzatory, sprężyny, łączniki stabilizatora – sprawdzamy wszystko na szarpakach i na podnośniku. W E90 często lecą silentblocki w wahaczach, a w F10 – amortyzatory z adaptacyjnym zawieszeniem potrafią narobić problemów. Wymieniamy, regenerujemy, ustawiamy geometrię – żeby auto trzymało się drogi jak przyklejone.
Elektronika
Elektronika – tu trzeba mieć głowę na karku. BMW to naszpikowane elektroniką. Czujniki, sterowniki, moduły – wszystko musi grać. Zajmujemy się diagnostyką komputerową, naprawą instalacji elektrycznych, kodowaniem, programowaniem. Często ludzie mają problemy z iDrive, z czujnikami parkowania, z systemem start-stop. W BMW serii 7 (G11/G12) potrafią szwankować pneumatyczne zawieszenia, a w X5 (E70) – moduł sterowania napędem na cztery koła. Trzeba to ogarnąć, bo bez działającej elektroniki to BMW to tylko ładna skorupa.
Skrzynie biegów
Skrzynie biegów – automat to skomplikowana sprawa. W BMW często są skrzynie ZF – bardzo dobre, ale jak się o nie nie dba, to potrafią szybko się zużyć. Wymieniamy olej, filtry, naprawiamy mechatroniki, regenerujemy konwertery. Jak czujesz szarpanie przy zmianie biegów, albo widzisz wyciek, to nie zwlekaj. Lepiej zrobić serwis skrzyni, niż wymieniać całą skrzynię.
Hamulce
Hamulce to bezpieczeństwo. BMW ma mocne hamulce, ale trzeba o nie dbać. Wymieniamy klocki, tarcze, płyn hamulcowy, sprawdzamy przewody. Często ludzie przyjeżdżają z piszczącymi hamulcami – to znak, że klocki się kończą, albo tarcze są zardzewiałe. Lepiej zapobiegać niż leczyć, bo hamulce to podstawa bezpieczeństwa.
Używamy tylko dobrych części, nie pakujemy żadnych tanich zamienników. Wiadomo, że BMW kosztuje, ale jak się dba, to długo posłuży. Robimy to uczciwie i solidnie. Przyjedź, pogadamy, zobaczymy co dolega Twojemu BMW i coś poradzimy.

Układ kierowniczy BMWDobra, słuchaj, robota czeka, ale już widzę co nieco. Kierownica w BMW E36? Klasyka. Powiedzmy, że masz luzy, bicie, dziwne dźwięki. Możliwości jest kilka, zależnie od tego,...
Naprawa Klimatyzacji BMWWentylator klimatyzacji w BMW E39 – robota wredna, zwłaszcza jak się uprze. Często przyczyną jest sam wentylator, padają szczotki w silniczku, albo moduł sterujący na nim siada....
Wymiana Linki Hamulca Ręcznego BMWDobra, słuchaj no, sprzęgło w BMW to temat rzeka. Zwłaszcza jak masz BMW E46 320d, to tam dwumasa potrafi dać popalić. Wymiana sprzęgła to nie jest tylko...
Wymiana sprzęgła BMWDobra, słuchaj, bo to temat rzeka z tymi autami. Coś stuka, puka, nie jedzie jak powinno? Dobrze trafiłeś. Patrz, robimy tu cuda na kółkach, od wymiany oleju...
Wymiana oleju BMWDobra, jasna sprawa. Mechanika to chleb powszedni, ogarniam temat. No więc, spójrzmy co tu mamy. Wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów (ASB) – BMW i inne auta....
Naprawa Lamp LED BMWDobra, posłuchaj. Ledowe lampy w BMW to niby bajer, ale jak się zaczyna sypać, to płacz i zgrzytanie zębów. Robotę trzeba zrobić porządnie. Co najczęściej siada w...
Wymiana poduszki zawieszenia BMWDobra, posłuchaj. Jak masz BMW E61 i poduszka zawieszenia siadła, to nie ma co czekać. To nie jest pierdoła, która sama przejdzie. Znamy to z autopsji, sporo...
Wymiana chłodnicy BMWDobra, słuchaj, ogarniamy temat tej chłodnicy w BMW E46. Wymiana to w sumie pestka, ale warto zerknąć na parę rzeczy, żeby potem nie było lipy. Sprawdzenie układu...
Dlaczego warto skorzystać z usług TAK?

rodzajów prac

miesięcy gwarancji

lat średniego doświadczenia mechanika

samochodów gotowych tego samego dnia

wszystkich części dostarczanych w ciągu godziny

Napisz do nas!
A nasi specjaliści Ci pomogą.